jopas otti koville. Vasta viikko tuli tätä operaatiota suunniteltua. Väliin olen vähän hidas...

Tämä Lukemukset uhkaa livetä kuvapostausten sarjaksi. Silti laitan uhallakin kuvan keskiviikolta. Siis juuri silloin olin lumen keskelle hautautuneena, töissä kävi peräti kolme (!!!) asiakasta ja posti toi vähintään kolmekymmenkiloisen kirjalaatikon, jota siirrellessä nitkautin selkää.

Jälkikäteen siitä päivästä löytyy koomisia piirteitä.

Ja lumipuut ikkunoissa ovat kauniita.

247894.jpg

Jatkona vielä maisema samaisen työhuoneen toisesta ikkunasta.

247899.jpg

Mikä minua mahtaa vaivata, kun pidän virheistä kuvissa? Nuo heijastuksina leijuvat loisteputkivalot taivaalla ovat vallan viehättäviä.

Vielä kun saisin saman virheviehtymyksen siirrettyä muuhunkin. Ei tarvitsisi niin kovasti hätäillä ja hätääntyä, kun huomaa tehneensä hölmöyksiä. Niin kuin nyt viimeksi silloin keskiviikkona: siitä kolmenkymmenen kilon kirjalootasta paljastui kaksi kaksoiskappaletta, ja meillehän ei samaa nimekettä niin hövelisti tilata. Kun sitten tarkistelin omia tilausvahvistuksiani - tilaus tehty viikolla yks ja kaks joskus syyskuussa nettikaupassa - niin siellähän ne kappalemäärät keikkuivat... Minä sitten nöyränä tyttönä sähköpostilla kyselemään, josko ehkä voisko kenties palauttaa näitä, vaikka itse olen tilannut ja tilauksen vahvistanut. Nolo!

Ja mitäs sitten tapahtui suuressa kirjastodraamassa? Seuraavana aamuna sähköpostissa oli 'voitte palauttaa tällä kertaa' -viesti. Hii. Mahdoinkohan hyötyä jotenkin siitä keskiviikon hötkyilystäni? Kysyn vaan...